Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας.
Προσοχή, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, συνιστάται να αναγράφεται στην αιτιολογία της μεταφοράς το όνομα του πελάτη ή η επωνυμία της επιχείρησης που υπέβαλε την παραγγελία.
Ο πελάτης παρακαλείται να στέλνει με e-mail στην Εταιρία αντίγραφο του αποδεικτικού της πληρωμής αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
- Με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα τύπου Mastercard ή Visa με δυνατότητα άτοκων δόσεων ανάλογα με το τελικό ποσό της παραγγελίας.
Η διαδικασία πληρωμής μέσω κάρτας γίνεται σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον με κρυπτογράφηση 2048bit SSL.
Κατά τη διαδικασία αγοράς προϊόντων με χρήση κάρτας, τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη δεν αποθηκεύονται ή γνωστοποιούνται στο B2B, αλλά μεταφέρονται αποκλειστικά στην τράπεζα και προστατεύονται σύμφωνα με την νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
- Με αντικαταβολή – Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σε αυτόν. Η πληρωμή με αντικαταβολή μπορεί να συνεπάγεται επιπλέον επιβάρυνση για τον πελάτη κατά περίπτωση. Ο πελάτης καλείται να επικοινωνήσει με την Εταιρία και να πληροφορηθεί σχετικά με πιθανό κόστος αντικαταβολής κατά την υποβολή της παραγγελίας του.
- Παραλαβή από τις αποθήκες της εταιρίας και εξόφληση με μετρητά.
Αποστολές Προϊόντων
Οι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:
- Με μεταφορική εταιρία επιλογής του πελάτη. Το κόστος της μεταφοράς βαρύνει τον πελάτη. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κίνδυνο του πελάτη.
- Εντός Θεσσαλονίκης οι παραδόσεις γίνονται από την Εταιρία. Τον κίνδυνο και το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων φέρει σε αυτήν την περίπτωση η Εταιρία.
- Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραλάβει ο ίδιος τα εμπορεύματά του από την αποθήκη της Εταιρίας.
Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει στην Εταιρία τον τρόπο αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας του κατά τον χρόνο υποβολής της παραγγελίας. Η γνωστοποίηση του τρόπου αποστολής/παραλαβής μπορεί να γίνει με e-mail ή τηλεφωνικώς. Η υποχρέωση γνωστοποίησης δεν ισχύει για τους πελάτες που έχουν υποδείξει στην εταιρία επιθυμητό τρόπο αποστολής/παραλαβής που ισχύει για όλες τις παραγγελίες τους στην Εταιρία.